1 APRIL.

HAHA de va ju det idag också. jag vet inte om jag blivit lurad än. fredde säger att han har en spricka i armen och att han ramla på taket idag som han jobbar på. jag och rita är lite tveksamma om han talar sanning. nåja det återstår att se. 

nu har vi varit här i töcksfors i många timmar. å de ska bli många mer. vi var en sväng till köpcentrumet idag med å jag hittade ett par efterlängtade gladiatorsandaler!!! ni får se en bild på dom imorn för dom ligger ute i bilen just nu. vi ska förmodligen gå i alla affärer imorn (vilket vi inte gjorde idag) eller så ska vi ut i skogen å skjuta med gevär, grilla korv och åka fyrhjuling! jag vet inte vilket jag helst vill.. hihi!


snart säger jag godnatt iallafall. pusss
åh långt inlägg........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0