DET HÄR ÄR MITT LIV JAG LEVER MIN DRÖM.

YES, äntligen går det att logga in på blogg.se igår gick det nämligen inte ;o så jag loggade faktiskt in på devote å där gick det fint!

ja bion igår var väll ingen höjdare om jag säger så. den kunde vart roligare enligt mig. å när jag kom hem så somnade jag ganska snabbt för trött det var det jag va!

nu måste jag iallafall plugga as mycket om jag ska kunna åka till stan imorrn med Rita&Ida. :)
jag ska inhandla ett par jeans, å jag skippar första träningen för de! men det är sånt man måste göra ibland, det är ju inte hela världens undergång precis...

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Du tycker väll det är skönt antar jag ?:D

2009-11-30 @ 16:58:21
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0