MJUSIK IN MY HÖGTALARE.

HOHO, hemma från skolan nu och provet gick lika galant som man trott. eller nej det trodde jag faktiskt  inte men så blev det. nu ska jag bara sitta framför datan tills papi kommer hem. då blir käk och sedan ska jag traska ner till gårn för att leka lite med rita. hihi, det är liksom tradition att gå till gårn både tisdag och onsdag. men igår hann vi inte. för då sprang vi runt på stan och lekte istället!
yesyes, men nu kallar musiken i mina högtalare. och jag får fortfarande lyssna på youtube eftersom mitt spotify inte funkar igen... SUCK
..........................................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0